ONDERSTEUNING BIJ NALATENSCHAP
We nemen allemaal afscheid van het leven. Het verlies komt meestal hard aan.
Onze ouders laten veel achter, veel herinneringen maar ook vaak veel spullen. In de periode rondom het overlijden moet er veel geregeld en georganiseerd worden.
Bij een afscheid, worden we ook nog eens geconfronteerd met talloze praktische vragen en zaken die snel moeten worden beantwoord en opgelost.
Bij het verlies van een dierbare lijkt het of ook alle energie uit je lijf wordt gezogen, weet ik uit ervaring. En toch moet er veel gebeuren.
Opeens staat er een leeg huis vol herinneringen en spullen. Vaak veel spullen. Wie gaat bepalen wat ermee moet gebeuren? Waar gaan zaken heen? Liggen wensen vast? Wie gaat alles organiseren en regelen? Wie houdt het overzicht?
Bij het afwikkelen van een nalatenschap komen ook veel administratieve, organisatorische en financiële zaken om de hoek kijken. Het begint bij de executeur, is die vastgesteld?
Wanneer u Margôt van Happy2Organize inschakelt staat u er niet alleen voor in deze emotionele en intensieve periode. Samen overleggen we wat er moet gebeuren en ik zorg dat het daadwerkelijk gebeurt.
U wordt ontzorgd en krijgt meer rust in uw hoofd.
Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek met mij aan
