top of page

WERKPLEK

ORGANIZING

Wilt je (weer) happy aan de slag op je werkplek? Heb je behoefte aan meer grip op je werk én rust in je hoofd?

Dan gaan wij sámen aan de slag om zowel je fysieke als digitale werkplek weer opgeruimd, gestructureerd en overzichtelijk te krijgen.

We ruimen achterstallig werk op en het archiefsysteem wordt opgezet of gereorganiseerd. Je krijgt daarbij heldere adviezen, praktische handvatten en bruikbare tips. Je bureau wordt weer een prettige werkplek en in uw kasten en lades kun je alles direct vinden. 

Mocht er in je werkomgeving een clean desk policy zijn dan krijgt je handige tips hoe je hieraan kunt voldoen.

Je digitale werkplek richten we zo in dat je continu grip hebt op je mailbox. Je mailbox is gestructureerd ingericht en ook in je digitale archief kun je alles snel vinden. Je loopt niet achter de feiten aan kan je volledig focussen op je onderneming.

Het resultaat is dat je je weer happy voelt, niet alleen omdat alles weer opgeruimd is maar ook omdat je weet hoe je het zo kunt houden. Je kunt efficiënter en dus met minder stress werken, waardoor je kostbare tijd en energie overhoudt.

Je werkt weer met plezier en dit straal je uit naar je klanten en collega’s!
Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek met mij aan

professional-organizer.png

ANDERE DIENSTEN

logo-opruim-coach-margot-noorlander.png
bottom of page